tirsdag den 31. maj 2011

Godnat..


Tumblr_llzikxqhev1qhkcmpo1_500_large

Godaften mine søde læsere
Jeg håber at I har haft en skøn dag, alle sammen! Det har jeg i hvert fald!
Jeg var til spansk mundtlig eksamen for første gang, og jeg har været
meget nervøs. Resultatet endte dog med et 10 tal som jeg er meget tilfreds med!
Nu har jeg kun to eksamener tilbage,  men jeg er dog heldigvis så heldig at det først
er d. 15 at jeg skal op igen, så jeg har lidt tid til at øve mig i. ;-)

I aften har jeg tilbragt min tid sammen med min vidunderlige kæreste Tobias,
som jeg nu vil smutte hen og putte med under dynen, med en hyggelig film.

Fra fredag til søndag skal jeg til Jylland for første gang med Tobias og hans familie.
Vi skal over at besøge hans bror som går på højskole. Jeg glæder mig rigtig meget
for jeg tror det bliver en rigtig hyggelig weekend.
Jeg håber at I alle nyder jeres uge og det dejlige vejr.

Godnat og sov vidunderligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar